Teoreticky vzato...Analýza, SEO, klíčová slova

vytváření webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 21:10 v kategorii Novinky, přečteno: 86x

Účelem SEO bude přivést na web trafic, bez návštěv je třebaže okázalý web nebožtík a může být na nic.Dnes už není důležité zda návštěvník přichází z google, jsou i jinačí vyhledávače bing, seznam.cz, yahoo atd., potom tu máte socialní sítě jako fb, youtube, pinterest a miliony dalších uskutečnitelných zdrojů návštěvnosti.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, nebo spíše, faktory působící na evaluaci www stránek a dohromady i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem především. Avšak nyní už může být zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravda. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technik. Mohli bychom vidět, že google klade v první řadě největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (snad) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Video Co-Occurrence