vytváření webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 21:10 v kategorii Novinky, přečteno: 86x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, nebo spíše, faktory působící na evaluaci www stránek a dohromady i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem především. Avšak nyní už může být zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravda. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technik. Mohli bychom vidět, že google klade v první řadě největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (snad) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.